لوگو دکتر محمدرضا مقدم نیا

لیفت صورت
جراحی صورت

جراحی لیفت صورت در تهران

لیفت صورت که با نام رادیکتومی نیز شناخته می‌شود، یک جراحی زیبایی محبوب است که برای احیای صورت با از بین بردن پوست اضافی استفاده

بلفاروپلاستی
جراحی صورت

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران باید دارای چندین ویژگی مهم باشد تا مراجعین بتوانند بدون هیچ نگرانی و یا دغدغه‌ی بی موردی برای انجام جراحی

جراحی زیبایی سینه
جراحی سینه

انواع جراحی زیبایی سینه

جراحی سینه یکی از جراحی‌های پرطرفدار است که انواع مختلفی دارد و افراد با توجه به نیاز خود در حیطه‌ی درمانی و یا زیبایی، اقدام

جراحی های زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم در طی سال های گذشته محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف پیدا کرده است. با انجام این جراحی می‌توان چربی‌های ناحیه شکم

مزایای پروتز سینه
جراحی سینه

مزایای پروتز سینه

مزایای پروتز سینه شامل موارد زیادی می‌شوند که به محبوبیت این روش جراحی افزوده اند. مزایای متعدد این روش را، می‌توان هم از نظر جسمی

مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی

عوارض ابدومینوپلاستی

عوارض ابدومینوپلاستی چالشی سخت برای کسانی است که می‌خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند. تقریبا می‌توان گفت تمامی عمل‌های زیبایی به خصوص جراحی‌های زیبایی

تصویر شاخص غذاهای مفید بعد-از-ابدومینوپلاستی

غذاهای مفید بعد از ابدومینوپلاستی

غذاهای مفید بعد از ابدومینوپلاستی برای تسریع روند بهبودی اهمیت بسیار زیادی دارند. تغذیه مناسب نقش مهمی در ترمیم بافت، بهبود زخم، عملکرد سیستم ایمنی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی تجربه ای ناخوشایند و در عین حال اجتناب ناپذیر است. جراحی تامی تاک جزو دسته جراحی های تهاجمی است و به